Webová analytika je sběr a vyhodnocování dat o chování návštěvníků na webu, z nichž můžete vyvozovat závěry a dělat rozhodnutí pro své podnikání.
Webová analytika vám pomůže zodpovědět tyto otázky
- kolik lidí váš web navštíví, odkud přicházejí a zda na webu plní požadované cíle
- zda se vyplácí investice do reklamních kampaní
- které aktivity provedené na webu přinášejí výsledky a jestli nevyhazujete peníze oknem
Kdy je vhodné provádět analýzy webových stránek
- když investuje nebo hodláte investovat do úprav a správy webu
- když investujete nebo hodláte investovat do reklamních kampaní na internetu i mimo internet
- když web neplní stanovené cíle (málo poptávek, málo prodejů apod.)
- když máte nízkou návštěvnost webu
- když si chcete ověřit, zda máte web dobře zpracován po technické i obsahové stránce
- když se chystáte web redesignovat (měnit po grafické stránce) a žádné webové analýzy jste dříve neprováděli
Co je cílem webových analýz
Cílem webových analýz je zjistit současný stav webu či analyzovaných aspektů, vyvést z nich závěry a na základě nich provést patřičné kroky, např. upravit web nebo změnit reklamní strategii.
Jaké analýzy nabízím
Hledáte něco?
Rady a tipy
Častým důvodem, proč web nefunguje podle představ, bývá jeho špatná použitelnost, nepřehlednost, špatné ovládání a mnohdy i jeho nesprávné zobrazování na zařízení, které návštěvník k prohlížení webu používá ...
Ať jste z Ostravy, Prahy či Brna, vzdálenost není překážkou pro spolupráci
Díky on-line komunikaci poskytuji služby v rámci celé České republiky. Osobní jednání možná zejména v Olomouckém a Jihomoravském kraji (Přerov, Prostějov, Olomouc, Brno).
Sociální sítě
Facebook LinkedIn