Webová analytika je sběr a vyhodnocování dat o chování návštěvníků na webu, z nichž můžete vyvozovat závěry a dělat rozhodnutí pro své podnikání.

Webová analytika vám pomůže zodpovědět tyto otázky

  • kolik lidí váš web navštíví, odkud přicházejí a zda na webu plní požadované cíle
  • zda se vyplácí investice do reklamních kampaní
  • které aktivity provedené na webu přinášejí výsledky a jestli nevyhazujete peníze oknem

Kdy je vhodné provádět analýzy webových stránek

  • když investuje nebo hodláte investovat do úprav a správy webu
  • když investujete nebo hodláte investovat do reklamních kampaní na internetu i mimo internet
  • když web neplní stanovené cíle (málo poptávek, málo prodejů apod.)
  • když máte nízkou návštěvnost webu
  • když si chcete ověřit, zda máte web dobře zpracován po technické i obsahové stránce
  • když se chystáte web redesignovat (měnit po grafické stránce) a žádné webové analýzy jste dříve neprováděli

Co je cílem webových analýz

Cílem webových analýz je zjistit současný stav webu či analyzovaných aspektů, vyvést z nich závěry a na základě nich provést patřičné kroky, např. upravit web nebo změnit reklamní strategii.

Jaké analýzy nabízím

 

Potřebujete provést webové analýzy?

Nezávazná poptávka

Nahoru

Výběr realizovaných projektů

Více z portfólia

Studio Bajola

Olga Bajková
Teličkova 6
751 24  Přerov 4

Kontakt

bajola@bajola.cz baaajola

Sociální sítě

Facebook LinkedIn

Máte zájem o spolupráci?

Požádat o cenovou nabídku

Zásady zpracování osobních údajů
Copyright © 2013, Olga Bajková