Tvorba a správa webových stránek
kompletní tvorba webových stránek vč. implementace redakčního systému pro blog a diskusní fórum (celkový rozsah webu cca 500 stránek), pravidelné aktualizace a správa obsahu
úprava nastavení, vytvoření obrázku do záhlaví a avataru, publikace několika vzorových příspěvků
Webové analýzy
Po dvouletém provozu webových stránek byl proveden redesign webu a základní SEO. Po dalším roce a půl se společnost rozhodla investovat do řádné SEO optimalizace s cílem zvýšit relevantní návštěvnost z vyhledávačů a počet klientů.
Byly provedeny kompletně všechny webové analýzy, na základě kterých byla zahájena intenzivní optimalizace webu. Na základě analýz byly také identifikovány finančně neefektivní marketingové aktivity, které byly následně pozastaveny (údržba microsite, některé placené zápisy v katalozích) či změněny (PPC kampaň).
SEO optimalizace
Provedené změny
SEO optimalizace byla prováděna v průběhu 6 měsíců a byly provedeny tyto kroky:
- nová obsahová strategie vč. nafocení profesionálních fotografí
- kompletní přepracování textů (web copywriting)
- několikanásobné rozšíření webu, vč. implementace poradny a blogu
- vyladění zdrojového kódu
- kontinuální budování kvalitních zpětných odkazů, zj. formou PR článků
Výsledky
Pozitivní změny se začaly projevovat zhruba po 2 měsících . Postupně se web začal umisťovat ve vyhledávačích na poměrně mnoho klíčových slov na předních pozicích, na velkou část dokonce na pozici první. To se odrazilo na nárůstu návštěvnosti z neplaceného vyhledávání o 350 %.
Posun pozic vybraných klíčových slov ve vyhledávačích
Klíčové slovo | Google 1. 8. 2012 → 21. 5. 2013 | Seznam 1. 8. 2012 → 21. 5. 2013 |
---|---|---|
salon krásy praha | 10 → 1 | 5 → 1 |
kadeřnictví praha | 21 → 3 | 23 → 1 |
kosmetika praha | 44 → 43 | 60 → 2 |
prodlužování řas praha | 21 → 6 | 12 → 3 |
Vývoj pozice klíčového slova „kadeřnictví praha“
Zvýšení počtu klientů o více než 100 %
Zvýšení návštěvnosti se pozitivně odrazilo na počtu nových klientů – došlo k celkovému nárůstu klientů o více než 100 %. Zcela konkrétní čísla o počtu klientů, které přivedlo přirozené vyhledávání, není možno přesně stanovit. Klienti nedokáží totiž zcela jednoznačně identifikovat, jestli se jednalo o placené či neplacené vyhledávání.
PPC kampaň
Souběžně se SEO optimalizací byla zoptimalizována PPC kampaň AdWords do té doby spravována jiným dodavatelem a vytvořena PPC kampaň Sklik.V současné době PPC kampaň dopomáhá k lepší návštěvnosti webu zejména na klíčová slova, která mají v přirozeném hledání menší úspěšnost.
Podívejte se také na jednotný vizuální styl a tiskoviny Dolce Diva.
Podrobnosti realizace
Období realizace
2011 - 2012
Poskytnuté služby
- aktualizace a správa www stránek
- implementace a nastavení Google Analytics
- kompletní tvorba www stránek
- obsahová strategie
- SEO optimalizace webu
- web copywriting
- webové analýzy
- založení a správa Facebook profilu
- založení a správa PPC kampaně
Vyjádření klienta
Většina klientů si nás vybírá právě na základě webových stránek, které nám Bajola vytvořila a dlouhodobě spravuje. Klienti je hodnotí samy od sebe velmi pozitivně a chválí je. Díky SEO optimalizaci se nám rapidně zvýšil počet klientů.
Veronika Kleinerová, provozovatelka salónů krásy
Potřebujete projekt podobného rozsahu?
Ráda ho pro vás zrealizuji. Podívejte se na orientační ukazatele: