Blog
Rady, tipy a nápady ze světa webdesignu, marketingu, grafiky a kreativity určené zejména laikům a méně znalým …
27. 4. 2013 / Grafika a firemní styl
Pokud se chcete snadněji prosadit na trhu a budovat si pozitivní image, musíte se důsledně zabývat způsobem své prezentace. Ta zahrnuje kromě jiného i jednotnou firemní grafiku. Ukázka jednotného vizuálního stylu Pok… celý článek
26. 4. 2013 / Internetový marketing
Sypete peníze do PPC reklam, ale nezvyšuje se vám počet zákazníků či zisk? Buď nemáte dobře zpracovaný web nebo máte kampaň nastavenou neefektivně. Založili jste si PPC kampaň sami? PPC kampaně si můžete založit sami.… celý článek
25. 4. 2013 / Webdesign a tvorba webů
Není nic horšího, než věnovat měsíce usilovné práce tvorbě webu a poté pozorovat, jak po spuštění web vesele chátrá, protože jej majitel považuje za uzavřenou věc. Vnímejte web jako dlouhodobý projekt Pořídít si web vě… celý článek
24. 4. 2013 / Internetový marketing
Mnoho firem si klade otázku, zda začít pro svůj marketing využívat sociální sítě a jestli to přinese nějaký užitek. Obecně lze říct, že profily na sociálních sítích jsou relativně levnou formou propagace, budování vztahů… celý článek
17. 4. 2013 / Internetový marketing
Newsletter je anglický výraz pro elektronický zpravodaj (news = novinky, letter = dopis). Jde o e-maily pravidelně zasílané přihlášeným odběratelům v čiště textovém, ale častěji grafickém HTML formátu. E-mail = 2. nej… celý článek
10. 4. 2013 / Webdesign a tvorba webů
Častým důvodem, proč web nefunguje podle představ, bývá jeho špatná použitelnost, nepřehlednost, špatné ovládání a mnohdy i jeho nesprávné zobrazování na zařízení, které návštěvník k prohlížení webu používá. Co je příst… celý článek
5. 4. 2013 / Grafika a firemní styl
Pokud vaše logo vzniklo před mnoha lety, vytvořil ho amatér, je nečitelné, špatně použitelné nebo prostě nepůsobí vkusně, je dobré zvážit, zda ho nezměnit. Často se stává, že zastaralá loga nejsou zpracovaná v křivkách … celý článek
3. 4. 2013 / Internetový marketing
PPC je zkratka anglického názvu Pay per click a znamená platbu za proklik. Je to forma internetové reklamy zejména textového charakteru. Podstatou je, že za tuto reklamu platíte pouze tehdy, když na ni uživatel internetu… celý článek
bajola@bajola.cz baaajola
Zásady zpracování osobních údajů
Copyright © 2013, Olga Bajková
Sociální sítě
Facebook LinkedIn