Blog
Rady, tipy a nápady ze světa webdesignu, marketingu, grafiky a kreativity určené zejména laikům a méně znalým …
11. 12. 2016 / Ostatní
Minulou sobotu jsem se poprvé zúčastnila ostravského Barcampu, otevřené jednodenní komunitní konference ze světa internetu, která se koná jednou ročně v areálu vítkovických dolů. Ze všech barcampů pořádaných v České… celý článek
13. 8. 2016 / Ostatní
V červenci jsem se na poslední chvíli rozhodla, že vyrazím do Vodňan na neformální třídenní konferenci pro všechny, kdo se točí kolem e-commerce – E-shop víkend 2016. Loňský první ročník jsem jaksi nezaregistrovala, takž… celý článek
22. 4. 2014 / Tipy na dárky
Chystáte se na svatbu třeba kamarádce, nechcete však dávat peníze a přitom darovat něco kreativního, co ji překvapí? Dnes si ukážeme, jak přichystat svatební dar primárně založený na fotkách. " template="default" o… celý článek
28. 8. 2013 / Tipy na dárky
Přemýšlíte, jak zabalit peníze jako svatební dar? Bankovky v hlavolamu jsou nevšední svatební dárek pro novomanžele, který je nejen překvapí, ale protočí jim i mozkové závity a ověří jejich trpělivost. " templa… celý článek
14. 8. 2013 / Webdesign a tvorba webů
Na trhu existuje mnoho profesionálních dodavatelů webových stránek, ale také mnoho rádoby webdesignérů a amatérů, kteří chtějí přijít relativně snadno k penězům. Podle různých indicií však můžete odhalit, zda vámi zvolen… celý článek
4. 7. 2013 / Tipy na dárky
Chystáte se na svatbu a chcete nevěstě a ženichovi darovat peníze originálním způsobem? Buďte kreativní a překvapte je štědrou bonboniérou. Na první pohled vypadá jako standardní bonboniéra, ale uvnitř jsou místo čokolád… celý článek
10. 5. 2013 / Webdesign a tvorba webů
Obsah je často hlavním důvodem, proč lidé navštěvují váš web, díky němu web čtou nebo na něm nakupují. Díky obsahu se návštěvníci promění v zákazníky nebo naopak v ušlé příležitosti. Obsah má tak významný vliv na účinnos… celý článek
1. 5. 2013 / Grafika a firemní styl
Častou chybou klientů pří výběru loga bývá, že jej posuzují pouze na základě emocí, čili zda se jim líbí nebo nelíbí, ale neberou v potaz význam loga, jak vzniklo, co vyjadřuje a zda je použitelné. Podle loga vás klient… celý článek
bajola@bajola.cz baaajola
Zásady zpracování osobních údajů
Copyright © 2013, Olga Bajková
Sociální sítě
Facebook LinkedIn