Správně nastavená PPC kampaň vám dokáže přivést na web velmi rychle potencionální zákazníky. Ideální je kombinovat ji se SEO optimalizací webových stránek.
V jakých systémech vám mohu založit a spravovat PPC
- Sklik provozovaný společností Seznam.cz
- AdWords provozovaný společností Google
- Facebook Ads provozovaný společností Facebook
Před založením PPC kampaní je nutno nejdříve zvážit, zda je pro vás PPC reklama vůbec vhodná, konkrétně na které stránky na webu chcete přivádět návštěvníky a ve kterých systémech budete inzerovat.
Jaké služby zahrnuje založení PPC kampaní
- posouzení vhodnosti PPC reklamy a zvolených PPC systémů
- analýza klíčových slov, pokud ještě nebyla provedena
- založení a nastavení kampaní v jednom nebo více vybraných PPC systémech
- založení samostaných účtů, které zůstanou v případě rozvázání spolupráce vaše
- vytvoření reklamních sestav (texty reklam) a přiřazení příslušných klíčových slov
- definice denního rozpočtu a maximální ceny za jednotlivá klíčová slova
- propojení s Google Analytics (nastavení parametrů pro měření účinnosti)
Cena za založení PPC kampaně
Cena za založení PPC kampaně je závislá na rozsahu webu a počtu PPC systémů. Běžně se pohybuje v rozmezí 5 000 – 10 000 Kč.
Jaké služby zahrnuje správa PPC kampaní
- průběžné sledování výkonu kampaně – úpravy maximálních cen za proklik, udržování výhodných pozic
- optimalizace a úpravy kampaně na základě Google Analytics – pozastavení neefektivních reklam, sestav, klíčových slov
- doplňování či změny PPC kampaní
- pravidelný report
Cena za správu PPC kampaně
Cena za správu PPC kampaně se odvíjí od rozsahu kampaně. Běžně se pohybuje v rozmezí 800 – 1 500 Kč měsíčně.
Máte zájem o PPC kampaně?
Hledáte něco?
Ať jste z Ostravy, Prahy či Brna, vzdálenost není překážkou pro spolupráci
Díky on-line komunikaci poskytuji služby v rámci celé České republiky. Osobní jednání možná zejména v Olomouckém a Jihomoravském kraji (Přerov, Prostějov, Olomouc, Brno).
Sociální sítě
Facebook LinkedIn